Rebranding amerického prodejce prémiových sklenic na víno a šampaňské Elixir Glassware

Amazon: Elixir

Facebook: Elixir

Dárková taška s logem Elixir Glassware

Elixir Glassware je americký prodejce prémiového skla se zaměřením na ručně vyráběné sklenice na víno a šampaňské a doplňky k nim. Elixir je jedním z největších prodejců skla na americkém Amazonu s obratem pohybujícím se v řádech milionů dolarů ročně.

Vzhledem k obrovské konkurenci na Amazonu jako primárním prodejním kanále nás Elixir oslovil s plánem na kompletní rebranding značky a vytvoření nové strategie vizuální komunikace, která pomůže lépe komunikovat s jasně definovaným publikem, zvýšit procentuální podíl na trhu a navýšit ceny.

Původní logo Elixir Glassware bylo jednoduché, nicméně neumožňovalo značce dostatečnou odlišitelnost od konkurence a neobsahovalo celé jméno značky. Naším cílem bylo tyto problémy napravit s co největším zaměřením na zachování esence původního loga.

Charakter původního loga jsme zachovali díky zachování stylu kapitálkového hlavního jména v klasickém patkovém písmu rozšířený o drobný bezpatkový nápis Glassware umístěný v obrysu čtverce odkazujícím na etiketu lahví od vína. Vzhledem k charakteru značky jako luxusního zboží a původní barevnosti jsme zvolili pokračování v primární barevnosti černé a bílé rozšířené o doplňkové barvy merlot a champagne.

Redesignované logo Elixir Glassware
Černá věrnostní zákaznická karta Elixir Glassware

Vzhledem k neexistenci pultového prodeje produktů značky, kdy veškeré prodeje značky probíhají online, jsme k redesignu balení přistoupili s cílem maximální elegance a minimalismu, aby samotné balení působilo spíš jako designový doplněk. Díky tomu se nám podařilo oslovit nové skupiny zákazníků a získat více objednávek určených jako dar.

Balení jsme doplnili i o vkusného průvodce párováním jídla a vinných nápojů, který zároveň slouží jako poukaz na slevu a přístup do VIP zákaznické sekce, díky které získají zákazníci přístup ke slevám, giveawayům a exkluzivnímu obsahu.

Amazon je rigidní obchodní platformou s jasnými požadavky a omezeními co se prezentace produktů týče. V rámci nastavování nové vizuální komunikace jsme proto vytvořili nové prezentační obchodní materiály, které využívají možností Amazonu na úplné maximum a tím zvýšily konverzní poměr prodejce.

Spojte se s námi

Nezáleží, zda potřebujete vytvořit novou značku pro vznikající projekt nebo rozvinout tu stávající.
Spojte se s námi a zjistěte, co pro vaši značku můžeme udělat.