Rebranding série soutěží a organizace Mistrovství České republiky v autostopu
Mistrovství České republiky v autostopu (dále jen AUTOSTOP) je soutěží těch nejlepších autostopových závodníků a zároveň organizací pořádající kromě hlavního závodu i kvalifikaci, sezónní závody a další podpůrné akce snažící se rozšířit povědomí o autostopu a jeho soutěžní podobě v české společnosti. Organizace má charitativní charakter a v průběhu každého závodu pomáhá vybírat finanční prostředky pro lidi v nouzi.
Na začátku roku 2020 AUTOSTOP začal s ambiciózním projektem kompletní modernizace organizace závodu, digitalizace celého procesu a větším důrazem na lepší komunikaci se svým zapáleným publikem. Do projektu jsme byli přizváni na rebranding celé značky a vytvoření nového konceptu vizuální komunikace.

Vzhledem k absenci jakékoliv konkurence na českém trhu a oficiálnosti akce jako Mistrovství České republiky jsme se v rámci rebrandingu rozhodli zvolit stylizovaný symbol zvedlého palce odkazující se k základnímu gestu stopařů doplněný o jednoduchý wordmark usnadňující čtení a identifikaci dlouhého názvu.
Barevnou paletou jsme se snažili vyhnout levnému odkazování k české trikolóře, naopak jsme zvolili bohatou barevnou paletu odkazující se k množství různých zážitků, zemí a lidí, se kterými se závodníci setkají.


V rámci rebrandingu jsme nadesignovali novou řadu merchandise, z jehož prodeje je celý výtěžek věnovaný lidem v nouzi.




Spojte se s námi
Nezáleží, zda potřebujete vytvořit novou značku pro vznikající projekt nebo rozvinout tu stávající.
Spojte se s námi a zjistěte, co pro vaši značku můžeme udělat.