Branding a vizuální identita lifecoachingového startupu lifebits. zaměřeného na pozitivní životní návyky

Facebook: lifebits.cz

Instagram: lifebits.cz

Youtube: lifebits.

Brandované letáky s nápisem Objev sílu návyku značky lifebits

Nedostatek pohybu, špatná strava, nevhodné spací zvyky a s tím spojené rozmáhající se civilizační choroby vedly ke vzniku lifebits., českého lifecoachingového projektu zaměřeného na podporu tvorby pozitivních životních návyků vedoucích k lepšímu zdravotnímu i psychickému stavu, vyšší produktivitě a kvalitnějšímu životu.

Součástí tvorby značky lifebits. jsme byli od úplného začátku, podíleli jsme se na tvorbě vhodného názvu, definice publika, brandové a komunikační strategie, obchodního a marketingového plánu a připravili jsme i jedinečnou vizuální identitu projektu navazující emocionální vztah se svým publikem.

Logo lifebits.

Projekt lifebits. je zaměřen na jednoduchost a snadnou aplikovatelnost do běžného života a staví na třech hlavních pilířích: pohyb, strava a spánek. Zvolili jsme proto jednoduché typografické logo a na něj navázanou vizuální identitu, jehož snadnou identifikaci a odlišitelnost umožňují barevné tečky odkazující k třeba hlavním pilířům.

Barevná paleta a typografie navazuje na jednoduchou hravost základního loga a barevné odlišení jednotlivch pilířů je dale rozpracováno v návazné identitě, kdy pomáhá identifikaci témat a kategorií obsahu.

S vývojem značky a změnou priorit jsme značce lifebits. pomohli nastavit komunikaci pro nová publika a platformy. S novým zaměřením na běžnou populaci ve středním věku jsme vizuální komunikaci projektu obohatili o jednoduché ruční ilustrace, které barevností i obsahem pomáhají orientaci uživatelů a svou hravostí a jednoduchostí navazují blízký vztah se svým publikem.

Ukázka brandových ilustrací pro startup lifebits.
“Vytvořit estetický a přehledný design je základ. Porozumět klientovi, jeho cíli a publiku, zvážit strategické příležitosti a vdechnout značce život je však mnohem důležitější a přesně v tom Distincti exceluje.”

Tomáš Jonáš, zakladatel projektu lifebits.

Obal kuchařky Návyky v kuchyni společnosti lifebits.

Pro komunikaci využívá lifebits. především sociální sítě, proto jsme připravili i jednoduchý balíček brandovaných typů kontentu držící se jednotné vizuální identity, které umožňují snadnou identifikaci značky napříč platformami a jeji konzistentní komunikaci.

Gumové náramky s logem lifebits.
Papírové desky s logem lifebits
Ukázka brandovaného instagramového příspěvku startupu lifebits.
Červenobílé vizitky startupu lifebits.

Spojte se s námi

Nezáleží, zda potřebujete vytvořit novou značku pro vznikající projekt nebo rozvinout tu stávající.
Spojte se s námi a zjistěte, co pro vaši značku můžeme udělat.