Brand consulting a postupná evoluce pro Altlift

Klient: Altlift
Rok: 2020-21

Rozsah: consulting a rebranding
Vedení projektu: Petr Klement

Délka: průběžná práce
Stav: aktivní

Příležitosti a cíle

V říjnu 2020 jsme se spojili s mladým českým startupem Altlift zaměřeným na kryptoměny a blockchainové technologie, abychom jim postupně pomohli rozvinout stávající značku s respektem k omezenému budgetu. Altlift se věnuje primárně konzultacím, správě vlastního portfolia a edukaci.

Klient sám si uvědomoval, že jeho původní značka nebyla dostatečná a nevzbuzovala ty správné emoce. Hlavním cílem tedy bylo začít postupně značku evolvovat po jednotlivých touchpointech s prioritizací aktivit vůči budgetu a předpokládanému zásahu.

Klíčová grafika pro homepage Altlift s abstraktní kompozicí bitcoinu

Strategie a prioritizace

Na základě rozhovorů se zástupci firmy a analýzy webu a další bodů kontaktu jsme odhalili hlavní problémy značky a doporučili vhodné kroky k jejich nápravě. Po konzultaci a zohlednění rozpočtu na budování značky jsme jednotlivé kroky rozdělili dle priorit a pro úvodní spolupráci doporučili balíček služeb vedoucí k rychlé nápravě těch nejvýraznějších problémů.

Nový web s lepší strukturou a UX

Prvním krokem byla tvorba nového webu. Stávající webová stránka nebyla přehledná a nevedla návštěvníky k požadované aktivitě – konverze skrz poptávkový formulář. Vytvořili jsme tedy novou strukturu, která řeší identifikované problémy a navrhli obsahovou strategii webu, aby byly zodpovězeny všechny otázky potenciálních zákazníků a využili potenciálu webu pro SEO.

Na závěř jsme připravili lehký, plně responzivní web založený na WordPressu, jelikož klient je zvyklý s WP pracovat a i nadále si chce své stránky administrovat.

Změna designu a UX homepage webu pro Altlift

Vizuální quick fix

V rámci postupné evoluce značky jsme připravili i quick fix vizuální identity. Cílem nebylo přijít s promyšlenou, unikátní, komplexní identitou, ale za minimální finanční i časové náklady vytvořit vizuální jazyk značky primárně komunikovaný skrz web, který jim pomůže posunout vnímání jejich klienty ze začínající značky vytvořené svépomocí na profesionálního a důvěryhodného partnera, kterému věří s financemi v tak mladém a neznámém oboru, jako jsou kryptoměny.

Vybrali jsme tedy nový set fontů, evolvovali barevnou paletu, připravili klíčové 3D grafiky a všechno implementovali v rámci příprav nového webu. Logo jsme neměnili, současné působilo přijatelně a vzhledem k omezenému budgetu jej nedávalo smysl upravovat bez většího konceptu značky.

S klientem nadále spolupracujeme a věříme, že v budoucnu bude prostor pro tvorbu komplexní brandové identity.

Konzultace budování osobní značky

V rámci spolupráce jsme zároveň navrhli jednoduchou, časově nenáročnou strategii budování osobní značky pro CEO společnosti Jakuba Jedlinského, jelikož vzhledem k častým rozhovorům, televizním vystoupením a jeho působení na Vysoké škole ekonomické v Praze může skrze vlastní osobní brand pozitivně ovlivnit budování značky celé firmy.

Spojte se s námi

Nezáleží, zda potřebujete vytvořit značku pro vznikající projekt nebo rozvinout tu stávající. Spojte se s námi a zjistěte, co pro váš branding můžeme udělat.